<body>

About me


Photobucket
Fourteen goin fifteen this year
People wish me 'happybirthday!' on every 11 dec
Loving him .
Friendster : Click Here

Photobucket
Cravings


A new phone
Freedom
Love him without getting hurt

Shoutout




Plurk.com



Exits


Goodbyes
Amanda Lee
Ariqah
Athirah
Becca Lydia
Caroline Ho
Damien a.k.a Gleyy
Danielle Tan
Darlyne Ng
Hilary Ho
Hilda Luk
Isaac
Jacques
James Raj
Jasmine.Vanessa.Zoe
Jasmine
Jesslyn Kho
Kimberly Lo
Kimberly Phua
Maxine Rose
Mierah
Nicole Lee
Rafael
Sam
Sarah-Jane
Sarah Chin
Tiffany And Bryan
Valerie Liew
Vanessa
Yiinz
-------------------
Attire Attic
Little Black Dress
Little Piggy
Purity White
Memories


May 2008
June 2008
November 2008
December 2008
January 2009
February 2009
March 2009
April 2009
May 2009
June 2009
September 2009

Music


♥ Songs Currently Playing ♥


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com


Credits


Designer: Agnes
Base Code: Tammy
Image: Enakei
Image Host: Tinypic & Photobucket


18 September 2009

My Complicate Life ♥

147 DAYS.
Still missing him. Still loving him.





My World My Life

12:55 PM




13 June 2009

My Complicate Life ♥



KOREA ICE-CREAM!
my gosh.
so nice =S
i got it from my mail
i need to update my blog.
ntg to update so im goin to post crap =D

SCHOOL HOLIDAYS ARE OVER!
PMR is nearer
D=




My World My Life

9:19 PM




04 June 2009

My Complicate Life ♥

1. The rules of the game get posted at the beginning.
2. Each player answers the questions about themselves.
3. At the end of the game the player then tags 5 people and posts their names, then goes to their blogs and leaves a comment, letting them know they got tagged and ask them to play and read your blog.


Starting time : 8.57PM
Name : Hazelin
Sisters : 0
Brothers : 1
Shoe size : =.= for wad u need to knw la
Height : 271 x) ryte.

Where do you live : Kuching
Favourite drinks : Honey Teh Bunga O.O
Favourite breakfast : I don't take breakfast

Have you ever been on a plane : DUH
Swam in the ocean : =S near it
Fallen asleep in school : nope
Broken someone's heart : i don't need to answer tht
Fell off your chair : never x)
Sat by the phone and waiting for someone to call : used to. its just stupid
What is your room like : My room is like a room. geddit? XD
What's right beside you : mouse =.=
What is the last thing you ate : rice

Ever had ;
Chicken pox : yup. on my 4th birthday x)
Sore throat : duh
Stitches : no =S
Broken nose : =.= siaw

Do you ;
Believe in love at first sight : just bullshit
Like picnics : no. insects =S
Who was, were the last person;you danced with : nobody? lol
Last made you smile : manda x)
You last yelled at : i cn't rmb

Today did you ;
Talk to someone you like : =.= duh
Kissed anyone : nopes. thank god. x)
Get sick : nope
To to an ex : hah?
Miss someone : stupid question. i do not miss anyone and i don't wan to miss anyone. im done wid love.
Eat : yup

Best feeling in the world : being loved
Do you sleep with stuffed animals : nope. =.= so stuffy
What's under your bed : nothing
Who do you really hate : D stupid devil
What time is it now : 9.03PM

5 things i was doing 10 years ago [[4 years old]]
1. crying x)
2. biting the baby stuffy O.o
3. shoutin here and thr
4. extremely naughty =.= typical
5. dangerous to b around wid x)

5 things on my to-do list today
1. went out
2. watch 2 movies =S
3. tired
4. hold hands =SSSS
5. eat

5 snacks i enjoy
1. i hardly eat snacks =.=
2. -
3. -
4. -
5. -

5 things i would do if i were a billionaire
1. shop till money wan finish
2. Gib to charity. seriously. too much for me to spend la @@
3. -
4. -
5. thts all i need. =)

5 of my bad habits
1. Lazy
2. spend money alot of stpd things -.-
3. FORGETFUL
4. dunno
5. dunno =.=

5 places i have lived in
1. home
2. hotel
3. aunty's apartmen
4. ying ying's hse
5. my old hse. lol

5 people i'm tagging is
1. athirah
2. nicole
3. caroline
4. maxine
5. ying



My World My Life

8:55 PM




26 May 2009

My Complicate Life ♥

why my god damn printer must go crazy ryte now!?
tmr my dateline for geo kerja kursus somemore!!!
fuck fuck fuck fuck fuck
its not no ink arh
is go crazy!
if no ink can just go buy
now i dunno wad to do
im panikin lik crazy
tonight got tt!
how can do!
die die die.
must pass up tmr!
T-T do wad now i also dunno
huhu

sej kerja kursus dateline friday!
not fair la my class
earliest among all the other classes
other ppl after hols :(
sniff sniff
my brain xplodin soon



My World My Life

1:44 PM




23 May 2009

My Complicate Life ♥

Tagged by Nicole Lee [she said im the best friend she had known for the shortest time. woot!!]

1. Name 3 friends you trust most.
- Daphne, Hilda and Janey :)

2. Name 3 of your smartest friends.
- Amanda, Mierah and Daphne

3. Name 3 funny friends.
- Sarah Chin, Hilda and Maxine

4. Name 3 friends who are loyal.
Align Center- i dunno

5. Name 3 friends who are sporty.
- None? x)

6. Name 3 friends who will be there for you in times of need.
- NONE! == shameful

7. Name 3 friends you wish to be united with.
- none

8. Name 3 friends who are popular.
- shannen? neh. she ain't my friend. maxine, isabelle? *laughs* kidding, dunno who else.

9. Name 3 friends who understands you most.
- Han ^^ Friends. ngahaha

10. Name 3 new friends you had just made.
- Lots lots lots x) thts the name

11. Which friend you've known for the longest time??
- Amanda Lee Ying Ying.

12. Which best friends had you known for the shortest time??
- Hmmm. i have no idea @@

anyone who wants to be tag then do barh



My World My Life

11:11 PM






My Complicate Life ♥

cid:image001.jpg@01C9555E.AB111500cid:image002.jpg@01C9555E.AB111500
cid:image003.jpg@01C9555E.AB111500cid:image004.jpg@01C9555E.AB111500cid:image005.jpg@01C9555E.AB111500
cid:image006.jpg@01C9555E.AB111500
cid:image007.jpg@01C9555E.AB111500






My World My Life

9:51 PM






My Complicate Life ♥

T-T OMGAWD
my mum is postin pics in FB!
and got me in thr!
OH MY!
i still young tht tyme
OMG OMG OMG OMG!
i look :( horrible!
im so happy u all aren't frens wid my mum in FB x)
otherwise so ..........
yuck yuck!



My World My Life

7:53 PM